تلاش ادامه‌دار استقلال برای گرفتن میزبانی از پیکان اعتراض پایه ‌های پرسپولیس به خلیلی تماس نزدیکان نکونام با دو بازیکن سپاهان اوسمار و مهمترین تصمیم زندگی امیری در پرسپولیس ماندنی است بشار در لیست اوسمار نیست؟ پرسپولیس به بونجاح فکر هم نمی کند داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید
سرخط خبرها

هواداران استقلال نگران پرسپولیسی شدن صادقی

  • کد خبر: ۱۱۳۲۹۷
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
هواداران استقلال نگران پرسپولیسی شدن صادقی
اگر سعید صادقی هم به جمع شاگردان یحیی گل محمدی ملحق شود، عملا همه ستاره‌های فصل بیست و یکم را پرسپولیس به خدمت گرفته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، کامنتی که علیرضا بیرانوند زیر یکی از پست‌های صفحه شخصی سعید صادقی، هافبک میانی باشگاه گل گهر منتشر کرده، موجب نگرانی شدید هواداران باشگاه استقلال شده است. بیرانوند در این کامنت خطاب به صادقی نوشته: موقع آمدن وسائل من را هم باخودت بیاور! این جمله در روز‌هایی که خبر‌هایی درباره توافق صادقی با باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد، به شدت نگرانی هواداران آبی را به همراه داشته است. بدون شک اگر صادقی هم به جمع بازیکنان تازه خریداری شده پرسپولیس ملحق شود، دیگر بازیکن خاصی درنقل وانتقالات باقی نمی‌ماند که باشگاه استقلال برای جذب او اقدام کند. به واقع صادقی جزو یکی از ستاره‌های فصل بیست و یکم محسوب می‌شود وحضور این بازیکن درترکیب پرسپولیس نه تنها منجر به تقویت بیشتر رقیب سنتی آبی‌ها خواهد شد، بلکه استقلال را نیز درخط میانی با مشکلاتی مواجه خواهد کرد. مگرآنکه مدیران باشگاه استقلال بتوانند مهدی مهدی‌پور را حفظ کنند ومانع از جدایی این بازیکن شوند. معادلات با حضور صادقی درپرسپولیس به شدت به ضرر استقلال رقم خواهد خورد وباشگاه استقلال به جهت ایجاد آرامش ذهنی برای هوادارن خود باید به سرعت در راستای جذب این بازیکن اقدام کند تا یکی از ستاره‌های لیگ گذشته فصل بعد آبی بپوشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->